Etna Digital

PPC

Prvi među prvima

Koliko zapravo gubite/dobijate ?

Naći se ispred pravih kupaca, u pravo vreme, na pravom mestu sa pravom ponudom nekad je zvučalo neizvodljivo. Međutim, Google nam je sve to omogućio.

Čak 70% saobraćaja sa pretrage „pokupe“ prve 3 pozicije na Googlu, a 2% marketara odnese 50% ukupnog saobraćaja.

Svima je jasno da su posetioci sa pretrage najrelevantnija publika, jer su već u potrazi za Vašim produktom.

Da li ste svesni koliko gubite/dobijate time što se (ne)pozicionirate na Googlu?

Koliko zapravo gubite/dobijate ?

Naći se ispred pravih kupaca, u pravo vreme, na pravom mestu sa pravom ponudom nekad je zvučalo neizvodljivo. Međutim, Google nam je sve to omogućio.

Čak 70% saobraćaja sa pretrage „pokupe“ prve 3 pozicije na Googlu, a 2% marketara odnese 50% ukupnog saobraćaja.

Svima je jasno da su posetioci sa pretrage najrelevantnija publika, jer su već u potrazi za Vašim produktom.

Da li ste svesni koliko gubite/dobijate time što se (ne)pozicionirate na Googlu?

U oba slučaja pogledajte listu ključnih benefita Google Adsa.

Zamka mediokriteta

Kako biste postigli izuzetne rezultate, nije dovoljno samo istražiti ključne reči, napisati oglase, dati bidove (ponude) i čekati krajnji ishod. Većina biznisa (pa čak i digitalnih agencija) ne radi ništa više od gore pomenutog i ostvaruje loše ili osrednje rezultate.
Srećom Etna nije jedna od njih!

Naš PPC tim eksperata će dati najoptimalnije ponude za svaku individualnu pretragu, napisati neodoljive naslove i opise, prilagođene svakoj ključnoj frazi. Bavićemo se konstantnom analizom rezultata, optimizacijom oglasa i skaliranjem onih najboljih, ostvarujući pritom zapanjujuće rezultate.

Nije skupo, nego loše

„Razumem sve to, ali cene klikova u mojoj branši su preskupe…“

– Vrlo česta primedba, moramo Vam priznati…

Istina je da su bidovi (ponude) za određene ključne reči visoki, odnosno konkurencija velika, ali na druge ne možemo da utičemo.

Zato se fokusirajmo na stvari koje možemo promeniti i unaprediti. – I da, budite sigurni da cene klikova dobro kreiranih Google oglasa doslovce NE MOGU biti NEISPLATIVI!

Na cenu po kliku utiču 3 glavna faktora:

1.  Kvalitet sajta
2. Relevantnost oglasa
3. Ponuda za maksimalnu cenu klika koju date (BID)

 

Maksimalni rezultati i najmanji CPC

Etnini copywriteri i developeri pobrinuće se da Vaš sajt dovedu u vrhunsko stanje, a PPC marketari izvuku maksimum iz Vaših oglasa, obezbeđujući najmanju cenu po kliku (CPC) i najveći mogući povrat investicije (ROI).

Korišćenjem mašinskog učenja (veštačke inteligencije), pobrinućemo se da svaki pojedinačni upit dobije najoptimalniju ponudu u odnosu na procenjeni afinitet osobe za definisanom konverzijom (kupovina, ostavljanje ličnih podataka, zakazivanje konsultacije…). Na ponudu utiče preko 70 faktora kao što su lokacija, godine, pol, zanimanje, mesečni prihodi, interesi, navike, trenutni afiniteti…

Time ćemo rizik od rasipanja novca svesti na minimum, a konverzije dovesti do maksimuma!

Google ads je Google-ov pay per click oglašivački sistem. Omogućava vam oglašavanje na pretraživaču, display mreži i Youtube-u. Svaki put kada neko klikne na Vaš oglas biće Vam naplaćeno

Search Engine Optimization (SEO) predstavlja organsko (besplatno) pozicioniranje na Google-u za najvažnije ključne reči

Postoji  veliki broj faktora pri analizama PPC-a na Seo, uključujući:

  • PPC Vam pokazuje tačno koje ključne reči daju najbolje rezultate, što vam može pomoći da prilagodite SEO strategiju fokusirajući se na te ključne reči
  • Kod ljudi koji su videli PPC oglas postoji veća šansa da kliknu i na vašu organsku poziciju tako da Vam kombinacija PPC-a i SEO-a može duplirati CTR
  • PPC vam omogućava da prikupite vredne targeting informacije o korisnicima što Vam može pomoći da oplemenite SEO

Quality score je rejting koji Vam daje Google – obično se odnosi na kvalitet i relevantnost ključnih reči, oglasa i landing stranica. Meri se na skali od 1-10.

  1. Search (tekstualni oglasi na pretraživačima)
  2. Display (vizuali i tekstualni oglasi na drugim web lokacijama)
  3. Video (video oglasi na Youtube-u)
  4. Shopping (liste proizvoda na Google-u)
  5. App (promocija aplikacije na više različitih kanala)